lørdag 15. september 2012

Andre uka...

...har gått veldig fort og mye har skjedd.
Torsdag var det tidlig opp for å se på min tyske arbeidsplass (http://www.zg-raiffeisen.de/index.php?id=625).
Firmaet har et stort lokale med fint verksted og toetasjes delelager, og sjefen der virker veldig trivelig. Det kommer til å bli lange dager når jobbinga begynner, for det tar litt over en time å komme seg dit. Jeg skal starte 08:00 og jobbe til 17:00.

Denne uka var det også ei utstillingsmesse her i Freiburg. Der hadde ZG-Raiffeisen stand, så da tok jeg turen dit. Fikk til og med billett av min nye sjef, så da ble det jo ekstra aktuelt(legger med noen bilder fra messa).

Lørdag ble tilbrakt på Europa Park (http://www.europapark.com/).
Det var helt greit, men etter en lang dag der var det ganske greit å komme hjem.
Jeg er nok ikke typen som har veldig stor interesse for slike ting, men ble da med på turen siden språkskolen hadde ordna med buss.

Så, oppholdet er bra og jeg trives godt med de tre andre!

Fendt Wario

Fendt 415

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar