lørdag 1. september 2012

Ankomst Freiburg

Turen gikk fra Gardermoen i dag tidlig. Landet faktisk i Frankfurt før skjema, så måtte vente på flyet til det kom buss for å hente oss.
Vi skaffet togbilletter selv, og kom oss på toget til Freiburg. Der ble vi møtt av Susanne fra BBQ som kjørte oss til hvert vårt "hjem".

Etter en rask titt i leiligheten og i gjesteboka, fant jeg ut at den forrige personen som bodde her og var med på samme opplegg som meg, faktisk er fra samme plassen i Norge som meg!

Litt utpå kvelden gikk jeg ut med de andre for å spise felles, og være sosial.
Maten jeg fikk var kjempegod, og prisene på både mat og øl er ganske overkommelige.

Så langt virker oppholdet i Tyskland ganske bra. I morgen er det felles frokost hos BBQ og omvisning i byen.

1 kommentar:

  1. Virker som du har kommet deg på plass, og at du trives! :-)

    Det er bra at du har startet med bloggingen, fortsett sånn!

    SvarSlett